piątek, 3 kwietnia 2015

Revlon Colorstay

Jeszcze jedna recenzja na dziś :)

Mój ulubiony podkład Revlon Colorstay :)


Zacznę od tego, że mam cerę mieszaną w kierunku do tłustej, czasem jakieś niespodzianki do zakrycia.

W podkładach szukam przede wszystkim matu i trwałości, chociaż czasem zdarza mi się używać lekkich rozświetlających produktów


W tej chwili używam 5 buteleczki podkładu i w najbliższym czasie nie zamierzam z niego rezygnować :)

Mój kolor to 150 buff


+ matuje cerę na długo
+ długo utrzymuje się na twarzy
+ bardzo dobrze kryje
+ nie tworzy efektu maski
+ ma bogatą gamę kolorystyczną
+ jest dostępny w wersji dla skóry mieszanej i tłustej a także dla skóry suchej
+ nie ściera się
+ nie waży się
+ solidne opakowanie

- cena regularna (70 zł) ale często jest na niego promocja i można kupić go za około 40 zł lub w internecie za około 30-40 zł co jest adekwatną ceną do jakości
- opakowanie na plus jednak brak pompki to zdecydowany minus (ja posiadam pompkę od serum do końcówek z avon'u co znacznie ułatwia używanie)
- może być zbyt ciężki do używania na co dzień

Podsumowując 5/5

Nie znalazłam dotąd lepszego podkładu drogeryjnego i z przyjemnością do niego wracam

Jakie są wasze ulubione podkłady?

Pozdrawiam,
Katijaaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz